دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....
دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....

دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....

خبر خوش سامسونگ برای امریکایی ها

آپدیت اسمارت فون های سامسونگ به اندروید کیت کت در امریکا کلید خورد...

این بروز رسانی چند گانه از امروز آغاز شده است که Galaxy s4 و Galaxy note 3 هم اکنون پیغامی مبنی بر بروز رسانی دستگاه خود دریافت کرده اند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا لیستی از اسمارت فون هایی که در روز های اینده بروز رسانی را دریافت می کنند را مشاهده کنید...

 

ادامه مطلب ...

دانلود سریال walking dead S04E10

نام سریال : The Walking Dead

ژانر : ترسناک | هیجان انگیز | درام
کارگردان : Michael Uppendahl
نویسندگان : Frank Darabont, Robert Kirkman
بازیگران : Andrew Lincoln, Norman Reedus, Steven Yeun
سال تولید : 2014
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 45 دقیقه
امتیاز : 8.8/10
کیفیت : بسیار عالی HDTV
فرمت : MKV
حجم : 200 MB
کانال پخش کننده : AMC آمریکا
فصل : 4

قسمت : 10


خلاصه داستان : داستان سریال walking dead درباره ی معاون کلانتر ریک گریمز هست که در حادثه ی تعقیب و گریز خلافکارها مورد اصابت گلوله قرار میگیره و به کُما میره .چند ماه بعد اون در حالی بهوش میاد که هیچکس در اون بیمارستان وجود نداره و وقتی از اون محوطه خارج میشه با انبوهی از جسد های مُرده روبرو میشه .اون همه جا رو میگرده و برای پیدا کردن زن و پسرش به خونه مراجعه میکنه ولی هیچکس در اون شهر نیست و متوجه میشه که اکثر اهالی اون شهر و شهرهای اطراف بر اثر اتفاقی به زامبی تبدیل شدن و اون برای پیدا کردن زن و پسرش و نجات یافته های دیگه راهی شهر دیگه میشه و ...



ادامه مطلب ...

Clean Master 5.0.0 پاکسازی کامل گوشی اندروید

Clean Master 5.0.0 برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

exDialer v164 شماره گیر هوشمند اندروید

 exDialer & Contacts Donate v164

نام برنامه کاربردی که می تواند جایگزینی مناسب برای شماره گیر پیش فرض اندروید گوشی شما باشد . این برنامه که کاملا هوشمند می باشد به عنوان یکی از برترین شماره گیرهای اندروید مارکت شناخته شده است که با پشتیبانی خود از زبان شیرین پارسی می تواند با دسترسی ساده تری در اختیار پارسی زبانان قرار گیرد . محیط کاربری بسیار زیبا و دل انگیز با قابلیت نمایش تمامی اطلاعات مربروط به هر مخطاب یا شماره از ویژگی های این برنامه به شمار می آیند . 

ادامه مطلب ...