دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....
دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....

دانلود فیلم و سریال و کلی چیزای دیگه .....

دستبند ضد آب سونی با قابلیت ثبت فعالیت‌های روزانه و سرگرمی‌ها، ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد


گجت‌های پوشیدنی، از آن دسته محصولاتی بودند که بخش زیادی از اخبار و کنفرانس‌های نمایشگاه CES را به خود اختصاص داده بودند. بازار داغ این گجت‌ها به نظر می‌رسد تا نمایشگاه MWC نیز همچنان حرارت خود را حفظ نموده است و شاهد معرفی ابزارهای پوشیدنی بهبودیافته ازسونی هستیم. با ما برای معرفی دستبند هوشمند سونی همراه شوید.  
 

 دستبند پوشیدنی سونی،‌همان طور که درنمایشگاه CES نیز از آن صحبت شده بود، قرار است تا علاوه بر اینکه میزان سلامتی شما را لحظه به لحظه رصد می‌کند، قابلیت‌های روزمره دیگری را نیز برای شما داشته باشد. در واقع این دستبند دیگر گجتی تنها برای ورزشکارها که فعالیت‌های بدنی خود را لحظه به لحظه رصد می‌کنند نیست و قرار است با امکانات دیگری همراه شود.

از جمله امکانات این دستبند هوشمند، می‌توان به کنترل فعالیت‌های بدن در حین استراحت، هشدارها و ویبره‌های مختلف و کنترل از راه دور دستگاه‌های مدیا اشاره نمود. در کنار این‌ها، آنچه که اندکی محصول جدید سونی را جدا می‌سازد، مربوط به قابلیت‌های Lifeogging است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم نمود. از جمله قابلیت‌هایی که در این رابطه در کنفرانس مطبوعاتی سونی بدان‌ها اشاره شد، می‌توان به قابلیت ذخیره فعالیت‌های گذشته، فعالیت‌های حال و فعالیت‌های آینده به کمک اپلیکیشن اندرویدی اشاره نمود. در واقع می‌توانید حالا مکان‌هایی که بدان‌ها رفته‌اید، موزیک‌هایی که پخش کرده‌اید، کتاب‌هایی که مطالعه کرده‌اید و به طور خلاصه هر چه در گذشته و حال انجام‌داده‌اید را در قالب بصری جذاب مشاهده نمایید. در واقع LifeLog به کمک شما می‌آید تا سرگرمی‌هایی که داشته‌اید را در خاطر داشته باشید و برای فعالیت‌هایی آینده‌تان برنامه ریزی نمایید.

فروش این دستبندها از ماه آینده در 60 بازار جهان آغاز خواهد شد. قیمت اعلام شده برای این دستبندها نیز در نمایشگاه CES،‌ مبلغ 99 یورو (حدود 450 هزارتومان) اعلام شده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.